Saturday, November 5, 2011

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Assalamualaikum,


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Dari kami sekeluarga. Macam biasa semenjak kahwin kami sambut di rumah sendiri..Dan rutin En. Ayah yang nolong melapah pada hari itu...Tahun ni beraya di tempat baru melapah di masjid...biasanya Encik Ayah menolong disurau jer sebab dulu masjid jauh sikit so ikut kariah ler.. Dengar kata ada 10 ekor lembu untuk dikorbankan..Kalau ramai yang menolong cepatlah habis..kalau sedikit sampai 2-3 hari mcm kat tempat lama kami dulu.

Anak-anak dah sibuk cakap nak ikut ayahnya ke masjid..Insya Allah. Sekarang ni masjid dekat jer bolehlah naik motor bawak 3 orang sekali..maklumlah anak lelaki semua..Esok kalau Adzbin Muaz dah besar nak ngikut jugak...tak tahu nak sendal ikut lagu mana..ops mau abang2nya kena naik beskal...yang adik2 ayah bonceng motor..

Salam Aidil Adha...

No comments: